/* Harmonika menü zárt */

Gyűjts feliratkozókat játékosan, saját szerencsekerék popuppal

Szerencsekerék popup


Miért jó a saját szerencsekerék?

Ha azt kérdezném, hogy inkább kitöltenél-e egy űrlapot, hogy esélyt kapj egy nyereményre, vagy inkább játszanál azért a nyereményért, te melyiket választanád?

A többség egyértelműen a játékot választja. És hogy miért? Mert a gamifikáció (játékosítás) sajátossága, hogy emberi érzelmeket vált ki. Boldogságot, izgalmat, versenyszellemet…

Ezek mind pozitív felhasználói élmények, amelyek jobb elköteleződést és több eladást eredményeznek.

Nem hiába használják a gamifikációt manapság a marketing több területén is, így például a weboldalakon online szerencsekerék popup formájában.

A szerencsekerék popup, amellett hogy játékossá teszi a látogató számára a weboldalt, kettős célt is szolgál.

Egyrészt hatékonyan segíti a saját adatbázisod növelését, mivel a szerencsekerék kipörgetéséhez regisztrálni kell. Egy jó nyereménnyel, akár a látogatóid 10-20%-át is feliratkoztathatod.

Másrészt, ha okosan állítod össze a nyereményeket, akkor a foglalások számát is könnyen felpörgetheted vele

Ha például kedvezményt (akár százalékos, akár fix összegű), vagy a vásárolt termékkel együtt igénybe vehető nyereményt sorsolsz ki, (pl.: ajándék termék a megrendelésed mellé), akkor ezekkel a nyereményekkel csak úgy tudnak élni a nyertesek, ha vásárolnak is nálad.

 

Saját szerencsekerék készítés

A jó hír, hogy saját online szerencsekerék játékot pillanatok alatt indíthatsz.

Nem kell más hozzá, mint az OM Strategia intelligens felugró ablak rendszere, és a nyeremények persze!

A nyereményjátékot mi beállítjuk neked, amíg te a nyereményeken ötletelsz. 

Többféle nyereményt is felajánlhatsz, és az egyes nyeremények kipörgetésének az esélyét is megadhatod:

Szerencsekerék beállítások

Figyelj arra, hogy nyereményként a saját szolgáltatásodat kínáld fel és ne egy tárgynyereményt vagy pénznyereményt, mivel arra olyanok is regisztrálni fognak, akik amúgy nem biztos, hogy vásárolnának nálad, vagyis nem lesz jó célközönség belőlük.

Viszont, ha a nyeremény a te szolgáltatásod, vagy abból adott kedvezmény, akkor a játékra regisztrálók jó minőségű feliratkozói bázist fognak alkotni.

És hogy a játékban is legyen egy kis “játékosság”, az alkalomtól függően akár különböző tematikájú szerencsekerekeket is indíthatsz: Húsvét, Valentin nap, őszi szünet, black friday, Karácsony….

Szerencsekerék grafikák minden alkalomra

Hogyan használják mások a szerencsekereket? 

Ha kíváncsi vagy, hogy mások milyen stratégiával és milyen eredményekkel használják a saját szerencsekerék popupot, akkor ajánljuk a figyelmedbe az alábbi két ügyfelünket.

1. A Royal Club Hotel Visegrád esete azért nagyon különleges, mivel a pandémia idején, bezárva gyűjtöttek több mint 1000 feliratkozót és klubkártya kedvezmény jogosultat egy hónap alatt.

Hírlevél feliratkozás szerencsekerék nyereményjátékkal

A kampány célja a klubkártya jogosultak körének bővítése volt, úgy, hogy a nyeremény további szállásfoglalásra is ösztönözzön. 

Így a szerencsekereket úgy állítottuk be, hogy egyetlen feliratkozó sem maradt nyeremény nélkül, a kampány céljuknak megfelelően minden feliratkozó megkapta a klubkártya kedvezményt. Ezzel is erősítve a 10% kedvezményért cserébe közvetlenül náluk foglalók arányát.

Ráadásul mivel a nyereményjáték a tesztidőszak alatt futott, ezt az eredményt teljesen ingyen sikerült elérniük.

Szerencsekerék eredmények Hotel Visegrád

    2. Az emokeshop.hu, amely egy Disney termékeket forgalmazó webshop, kissé rendhagyó módon, de nagy sikerrel alkalmazta a szerencsekerék játékot.

    Saját szerencsekerék emokeshop

    A céljuk a feliratkozógyűjtés és a vásárlás fellendítése volt, a stratégiájuk pedig: ahelyett, hogy minden látogatónak felajánlanak egy 5%-os kedvezményt a feliratkozásért cserébe, játékosabb módon vették rá a látogatókat a feliratkozásra.

    Szerencsekerék játékot indítottak, ahol minden résztvevő 100% eséllyel megnyerte az 5% kedvezményt. Persze ezt a látogatók nem tudták, de a játék és a nyerés öröméért mégis magasabb arányban pörgették meg a kereket, mint ahányan a biztos 5% kedvezményért cserébe feliratkoznának a hírlevélre. 

    A kampányból mindössze 2 hét alatt több mint 300 feliratkozót gyűjtöttek abból az 1800 látogatóból, akinek a szerencsekerék popup megjelent, vagyis több mint 18% feletti lett a feliratkozási arány!

    Szerencsekerék eredmények emokeshop

    Kedvet kaptál, hogy saját szerencsekerék játékot indíts?

    Ha sikerült játékos kedvre derítenünk, akkor nincs más dolgod, mint befoglalni egy időpontot, hogy átbeszéljük közösen az első saját szerencsekerék játékod részleteit.

    Az anyagiak miatt pedig nem kell aggódnod, hiszen 30 napig ingyen tesztelheted a szolgáltatásunkat.